דף הבית
28 ינואר 2019

איך מתבצע תהליך ההשכרה בקבוצת אליאב?

אז החלטתם שאתם רוצים לשכור את אחד המוצרים שלנו, האלה.. ומה עכשיו? איך יוצאים לדרך?
כמות הפעמים ששמענו מלקוחות את המשפט “איך הולך תהליך ההשכרה?”​ הוא עצום! ולכן החלטנו לעשות לזה סוף ולחבר מאמר שיסביר לכם בדיוק שלב אחרי שלב איך שוכרים אצלנו כל מוצר שרק תרצו.

ראשית נציין שהתהליך הוא פשוט לגמרי ולא לוקח הרבה זמן בכלל, ועכשיו בואו ונראה שלב אחרי שלב איך שוכרים ציוד מחברת אליאב, קדימה! נצא לדרך…

תהליך השכרת הציוד באיסוף עצמי

  1. ראיתם מוצר שהחלטתם שאתם רוצים. תרימו אלינו טלפון, ציינו את המוצר או את המוצרים שאותם אתם רוצים, ציינו את תאריך האירוע שלכם, אנחנו נבקש ממכם שם וטלפון ונרשום לנו שבתאריך של האירוע שלכם אנחנו שומרים לכם את המוצר שאותו רציתם. כמובן שאתם יכולים לנצל את השיחה איתנו לכל שאלה או התייעצות שתיהיה לכם בכל עניין, אנחנו ממש נשמח לענות לכם!
  2. הגיע יום האירוע! אתם מגיעים אלינו למחסנים, אומרים לנו מה השם שלכם ואנחנו מוציאים לכם את המוצר שאותו רציתם. איש צוות מטעמנו יהיה איתכם ויסביר לכם שלב אחרי שלב איך לתפעל את הציוד וכמובן יענה לכם על כל שאלה במידת הצורך, ולבסוף גם יסדר לכם את הציוד ברכב אם תרצו.
  3. זהו, לקחתם את המוצר, כעת לאחר שלמדתם על הציוד ואהבתם אותו אתם ניגשים למשרד לרישום קצרצר. נותנים פרטים כמו שם טלפון כתובת.. משאירים פרטי אשראי לצורך פיקדון בלבד (כמובן שתוכלו לשלם בו עבור ההשכרה גם אם תרצו) חשוב שהאשראי שאתם משאירים כפיקדון לא יהיה מסוג דיירקט או כרטיסי ויזה נטענים למניהם או כרטיסי אשראי של נוער וכו’. את האשראי אתם לא משאירים פיזית אצלנו אלא אנחנו רק מעבירים אותו, הפרטים של האשראי נשמרים עד שתחזירו את הציוד, אין מה לדאוג, פרטי האשראי שלכם נשמרים בתוכנה מיוחדת שפועלת באופן המאובטח ביותר ואף עובד לא חשוף לפרטיו לאחר שמעבירים אותו. חותמים על תנאי השכרה שבהם אתם בעצם מתחייבים בין השאר להחזיר לנו את הציוד בתום השימוש בו ולשמור עליו. משלמים את מחיר ההשכרה שסוכם ומקבלים חשבונית מס/קבלה כנגד.
  4. זהו! סיימתם, צאו ותהנו מהציוד! אבל אל תדאגו אתם לא נשארים לבד לרגע! אנחנו זמינים לרשותכם בטלפון 24 שעות ביממה ונותנים שרות טכני לכל מי ששכר ציוד, ככה שאם יש לכם כל שאלה/בעיה אתם מתקשרים אלינו מיד בכל שעה שתרצו.

השכרת הציוד עם הובלה מטעמנו

אם אין לך כוח וזמן להתעסק עם הציוד באיסוף עצמי תרשו לנו להציע לכם פתרון חלופי ונוח בהרבה יותר, זה אומנם יעלה טיפה יותר יקר אבל אם שואלים אותנו זה בהחלט שווה את זה.
כאשר אתם מזמינים את הציוד יחד עם הובלה אתם מקבלים התקנה של כל הציוד במקום, בנוסף אתם מקבלים תדרוך על הציוד ועד שהכל לא פועל כשורה אנחנו לא עוזבים את המקום, גם בסוף האירוע כשאנחנו נבוא לקחת מכם את הציוד אנחנו נדאג כבר לפרק את הכל, כך שלכם אין כלל התעסקות עם כל העניין של ההתקנה וההובלה, כמובן שכל זה בעלות של הובלת הציוד בלבד ואין עלות נוספת על התקנה ופירוק של הציוד.

בנוסף, מערך ההובלות שלנו פעיל כל הלילה, כך שאם תעשו אירוע בשטח בשעות הלילה המאוחרות אנחנו נדאג לבוא ולקחת את הציוד בכל שעה!

אז איך בעצם מתבצע תהליך ההשכרה כאשר אתם בוחרים בהובלה מטעמנו?

  1. מרימים אלינו טלפון עם הציוד שאתם רוצים, מציינים איזה ציוד בדיוק תרצו להזמין, אנחנו נדאג לשאול אתכם פרטים כמו: כתובת למשלוח, שעות הגעה, טלפון ועוד.. משאירים פרטי אשראי לצורך פיקדון בלבד.
    בוחרים אם לשלם במזומן לשליח כשיגיע או שאולי לשלם בכרטיס אשראי.
  2. השליח מגיע אליכם בשעה שנקבעה, מביא לכם את הציוד עד למקום שבו אתם צריכים אותו, אם מדובר בציוד שיש צורך להתקין ולחבר אותו אז כמובן שגם את זה השליח עושה. לאחר שרואים כי הכל פועל כשורה חותמים על הסכם ההשכרה שבו אתם מאשרים כי אתם האחראים המלאים בזמן ההשכרה על הציוד.
  3. גם פה במהלך ההשכרה יש לכם שירות תמיכה טכני פעיל 24 שעות ביממה, כך שלכל דבר הכי קטן שתצטרכו יהיה לכם מענה בכל שעה אפשרית. לאחר סיום האירוע או ביום למחרת (מתי שאתם תעדיפו) יגיע המוביל שלנו ויפרק את הציוד ויקח אותו בחזרה למחסנים שלנו.
    לאחר סיום האירוע, אתם תקבלו ממנו טלפון האם הכל עבר כשורה ואם יש משהו שתרצו להבהיר לנו 🙂

זהו, תהליך ההשכרה פשוט לגמרי גם באיסוף עצמי וגם בהובלה דרכנו, לכל שאלה נוספת אנחנו זמינים לרשותכם במספר טלפון שלנו, נשמח לענות, לעזור ולייעץ בכל עניין שקשור לתחומנו, שיהיה לכם אירוע מוצלח ומדהים, נשמח להיות חלק ממנו 🙂

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"