השכרת מתנפחים

מתנפחים להשכרה גדולים וקטנים למגוון אירועים
אצלנו בקבוצת אליאב אירועים תוכלו למצוא מתנפחים במחירים הזולים בישראל ✔️

מתנפחים ליום הולדת, מתנפחים עם מים, טמפולינה, מתנפחים עם מגלשה ועוד 🥳

רוצים לקבל יותר פרטים? חייגו אלינו עכשיו » 077-50-20-847 📞

    יצירת קשר זריזה

    37%-
    השכרת מתנפח קפיצה עם מגלשה
    מחיר מבצע:
    190 ₪
    מחיר רגיל:
    300 ₪
    38%-
    השכרת מתנפח קפיצה עם מגלשה דגם טירה
    מחיר מבצע:
    200 ₪
    מחיר רגיל:
    320 ₪
    59%-
    השכרת מתנפח קפיצה – דגם ליצן
    מחיר מבצע:
    99 ₪
    מחיר רגיל:
    240 ₪
    29%-
    השכרת מתנפח קפיצה עם מגלשה דגם כלבלב
    מחיר מבצע:
    300 ₪
    מחיר רגיל:
    420 ₪
    19%-
    השכרת מתנפח משולב ענק
    מחיר מבצע:
    470 ₪
    מחיר רגיל:
    580 ₪
    38%-
    השכרת מתנפח דגם נסיכה קפיצה ומגלשה
    מחיר מבצע:
    200 ₪
    מחיר רגיל:
    320 ₪
    לקוחות יקרים, השכרת מתנפחים זה דבר פשוט וקל, כדי להמחיש לכם עד כמה זה קל ופשוט לאסוף לבד מתנפחים ולהפוך כל אירוע לחוויה אמיתית הכנו לכם סרטון שמראה בדיוק איך עושים את זה נכון!
    6 דקות סרטון ואתם מקצוענים אמיתיים בתפעול מתנפחים להשכרה!

    השכרת מתנפחים לאירועים – איך זה עובד?​

    כיום, כמעט בכל יום הולדת או אירוע לילדים יהיה קל למצוא מתנפח להשכרה, מתנפחים הפכו לדבר זול ונגיש והם אטרקציה מטורפת בקרב ילדים, אפשר לגמרי להבין, מי לא אוהב לקפוץ על טרמפולינה בלי לעשות חשבון?!

    תחום הטרמפולינות להשכרה הוא רחב מאד, ישנם אלפי דגמים בשוק של סוגים שונים ומגוונים של מתנפחים, יחד עם זאת צריך לשים לב טוב לאיכות המתנפחים, בסופו של דבר מדובר בביטחון ילדנו וחשוב להביא להם את הטוב ביותר, שיוכלו גם להנות וגם להיות בטוחים. על נושא הבטיחות נספר לכם שכל המתקנים המתנפחים להשכרה שאנחנו מחזיקים במלאי עוברים תחזוקה שוטפת ונבדקים על בסיס יומי, ובנוסף כל המתקנים המתנפחים שלנו הם באישור מכון התקנים הישראלי, כך שאתם יכולים להיות רגועים.

    מעבר לעניין האישורים והתחזוקה של המתנפחים, כל המתקנים שאנחנו מחזקים מגודרים וסגורים באמצעות רשת או בד בכדי למנוע נפילות, זה דבר מאד חשוב בייחוד שמדובר בילדים קטנים!

    רוב המתנפחים להשכרה שלנו יכולים להיכנס בכל רכב פרטי ובכך זה חוסך לכם את עלות ההובלה.

    השכרת מתנפחים יכולה להתאים באופן מושלם לימי הולדת, ימי גיבוש, ימי כיף, יום הפנינג, ברית/ה וכל אירוע אחר, וכמובן גם בסתם מפגשים משפחתיים וחברתיים למינהם.

    אם בחרתם באופציה של השכרת מתנפח ליום הולדת תוכלו לשדרג יותר את היום הולדת ולבחור גם בהשכרת מכונות מזון או בהשכרת ציוד הגברה, זה ישדרג לכם משמעותית את האירוע !

    כאשר אתם בוחרים בהשכרת טרמפולינות, המתנפח שאותו בחרתם מגיע לכם עם מפוח שתפקידו למלא אוויר לאורך כל הפעילות בטרמפולינה, תפעול המתנפחים הוא פשוט לגמרי ולא צורך שוב ידע ונסיון קודם, כל שעליכם לעשות הוא רק לפרוס את המתנפח כמו סדין על הרצפה, לחבר את פתח האוויר שלו באמצעות סקוצ’ים לפתח המפוח ולחבר את המפוח לחשמל, אתם מחכים דקה וחצי לערך והופ.. יש לכם מתנפח עומד ומוכן שרק תקפצו עליו.

    מתנפחים להשכרה – איך לבחור מתנפח מתאים?

     רבים נתקלים במגוון הרחב של השכרת מתנפחים ומתלבטים רבות איזה מתנפח הכי מתאים לאירוע שלהם, אז תנו לנו לתת לכם מספר דגשים שחשוב להקדיש להם תשומת לב על מנת שתחברו במתנפח שיתאים בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

    ראשית אתם צריכים לדעת מה גילאי הילדים שרוצים לקפוץ על המתקן, ישנם מתנפחים רבים, חלקם מתאימים לקטנטנים ופעוטות וחלק מתאימים לילדים גדולים ולנוער, לכן חשוב לבדוק האם המתנפח שאתם בוחרים כאשר אתם מבצעים השכרה מתאים לגילאי הילדים.

    לאחר שאתם סגורים על גילאי הילדים כדאי לבחור במתנפח שהכי משקף את רקע האירוע, ניתן דוגמא, אם האירוע שלכם הוא יום הולדת לילדה בת 5 יהיה יותר נכון ורצוי לבחור במתנפח נסיכות שמתאים לרקע האירוע, מתנפח בסגנון כדורגל לדוגמא פחות יכול להתאים לנו פה.

    דבר נוסף שעלינו לבדוק זה את כמות המשתתפים באירוע, יכול להיות שמתנפח אחד לא יספיק לנו על מנת להכיל כמות בתוכו של 30 ילדים, לכן במקרה שבו זמן האירוע קצר וכמות המשתתפים גדולה כדאי לבחור ביותר ממתנפח אחד או שפשוט לבחור מתנפח גדול יותר.

    עוד דבר שיש לבדוק כאשר בוחרים בהשכרת טמפולינה, זה את נושא המידות של המתנפח, שימו לב שאם אתם עושים את זה בשטח שבו אתם מוגבלים במקום יכול להיות שאותו מתנפח שהשכרתם לא יכנס לכם בשטח הרצוי, לכן תמיד חשוב לבדוק לפני כן את גודל המתנפח שאותו אתם לוקחים, יש לשים לב גם לגובה של המתנפח, לפעמיים האירוע שלנו במקום סגור ואנחנו שוכחים לקחת בחשבון את גובה התקרה שלנו ואז יכול לצאת מצב שהמתנפח יותר גבוה מהתקרה, בקיצור תמיד לבדוק את כל המידות מכל הכיוונים..

    יש לקחת בחשבון כי במקרה של השכרת מתנפחים ליום הולדת או לכל אירוע אחר באופן עצמאי אין שום ביטוח מטעם חברת ההשכרה שיכול לבטח את ילדכם במקרה של נפילה מהתנפח חס ושלום, לכן שימו לב תמיד שהילדים תחת אחריות ההורים ו/או המפעילים באירוע

    השכרת מתנפחים – מה עושים בשטח שאין חשמל?

    ישנם אירועים רבים שנעשים בשטח (בפארק, בים או בטבע) ואין שם גישה לחשמל, זו לא סיבה לוותר על השכרת מתנפחים!
    תוכלו בקלות ללכת על האופציה של השכרת גנרטור בעלות לא גבוהה והנה, יש לכם גם חשמל וגם מתנפח באירוע. מתנפחים בלב פארק או בטבע זה תמיד משהו שמושך את העין ומזמין, לא?

    מתנפחים להשכרה

    התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
    כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"