הסוגים השונים של פנסי התאורה

אם אתם מארגנים מסיבה שכוללת ריקודים בוודאי עברה לכם בראש מחשבה על תאורה צבעונית ומיוחדת שתוסיף אווירה טובה לרחבת הריקודים שלכם, במאמר הבא נרכז לכם מספר פנסי תאורה שכדאי שתכירו:

תאורת דרבי – אם אתם מחפשים הרבה צבעוניות ותזוזות של קרני אור ברחבה הפנס הזה יתאים לכם באופן מושלם, תאורת הדרבי זה פנס אפקט שמכיל בתוכו מיקרופון קטן שמאזין לצלילי המוזיקה ומאפשר לו לפעול באופן עצמאי לפי קצב המוזיקה, הפנס מפזר קרני אור בשלל צבעים, הם זזים ומתחלפים לפי קצב המוזיקה. לפנס זה יש יכולת להתפרס על שטחים גדולים. תאורת הדרבי בדומה להמון פנסים שקיימים בשוק יעשה אפקט טוב ומשמעותי יותר בעזרת מכונת עשן להשכרה, אך גם ללא עשן המוצר הזה נותן אווירה מושלמת!

תמונה של פנס תאורת דרבי:

תאורת דרביהסוגים השונים של פנסי התאורה

הסוגים השונים של פנסי התאורה

תאורת פינוקיו – בדומה לתאורת הדרבי, תאורת פינוקיו נותנת קרני אור לרחבה וגם היא מופעלת באופן עצמאי לפי קצב המוזיקה, מה שמייחד את הפנס הזה זה שקרני האור הנפלטים מהפנס משתקפים אל תוך רחבת הריקודים בצורות שונות כמו כוכבים, עיגולים ועוד. לתאורת הפינוקיו קיימים מספר גדלים והם מגיעים ב2,4 ו6 קרניים.

תמונה של תאורת פינקויו 2 עיניים:

תאורת פינוקיו

פנסי תומס לד – אם אתם רוצים המון צבעוניות ברחת הריקודים פנסי התומס לד בהחלט מתאימים לכם, תומס לד נותן רק צבעי אור מתחלפים ואינו זז. מעבר לריקודים תאורה זו יכולה לשמש לצורך עיצובי תאורה שונים בחלל. אם אתם רוצים בדיוק את אותו פנס אך בעוצמה נמוכה יותר ובחיר זול יותר פנס תומס לד מיני יכול להתאים לכם בצורה מעולה הוא מגיע עם כ-18 לדים כשכל לד הוא בעוצמה של 3 וואט.

תמונה של פנס תומס לד עוצמתי במיוחד:

פנס תומס לד

תותח אולטרה סגול – הפנס אולטרה שונה וייחודי משאר הפנסים הקיימים בשוק, תפקידו של התותח אולטרה סגול זה להבליט עצמים זוהרים בחלל, מכירים את מסיבות הפול-מון הזוהרות והיפות? למי שלא מכיר, מדובר במסיבות שכל המשתתפים צבעים בצבעי גוף זוהרים ועונדים אביזרים זוהרים בחושך, הפנס אולטרה מעולה להדגשת האפקט הזוהר ויוצר תחושה מגניבה של מחזירי אור בצבעים שונים.

תמונה של תותח אולטרה סגול:

תותח אולטרה סגול

תאורת לייזר – את הלייזר וודאי רובכם מכירים עוד מילדות, אלה שפה מדובר בכמות ענקית של קרני לייזר שיודעות לייצר צורות בצבעים שונים אל תוך החלל, שימו לב שהלייזר מומלץ לשימוש בעיקר עם מכונת עשן, האפקט של העשן מבליט בצורה משמעותית את קרני הלייזר ומאפשר לנו לראות באופן טוב ברור יותר את האפקט שנוצר.

תמונה של קרני האור הנפלטים כתוצאה משימוש בתאורת לייזר:

 

תאורת לייזר

התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"