השכרת ציוד הגברה

מחפשים ציוד הגברה להשכרה? הגעתם למקום הנכון 🙂
השכרת ציוד הגברה לאירוע – זה אנחנו!
לא תאמינו מה יש לנו להציע לכם 😱

לחצו עכשיו על הקטגוריה שנמצאות למטה ותראו את הציוד שיש לנו ואת המחירים עבור כל מוצר וחבילה 🔥
להתייעצות מקצועית לגמרי בחינם חייגו » 077-50-20-847 📞

    יצירת קשר זריזה

    השכרת ציוד הגברה לאירוע – כל מה שחשוב לדעת!

    אצלנו ניתן לשכור הגברה עם איש טכני מטעמנו (טכנאי סאונד) שילווה אתכם לאורך כל האירוע ויהיה צמוד להגברה, הטכנאי סאונד שאנו נשלח ידאג להיות בבקרה תמיד על ההגברה ויוודא שהכל פועל כשורה במהלך האירוע,

    כמובן שהוא ידאג גם להרכבת ההגברה ופירוקה.

    כמו כן ניתן לשכור הגברה עם הובלה עד אליכם למקום האירוע! אצלנו כל מי שמזמין ציוד הגברה עם הובלה מקבל גם התקנה של כל הציוד במקום ללא עלות נוספת ועד שהכל עומד ומוכן איש הצוות שלנו לא זז מהמקום.

    עורכים את האירוע בטבע? שותים ואין מי שיחזיר את ההגברה? גם לזה יש לנו פתרון!

    אצלנו מערך ההובלות פעיל גם בשעות הקטנות של הלילה, שרות הובלות 24 שעות ביממה!

     

    לקוחות יקרים, צירפנו לכם כאן סרטון שמראה כמה ערכות ההגברה שלנו קלות ופשוטות לתפעול, שימו לב לערכת הגברה לדוגמה:

    כיום, כמעט בכל אירוע ולא משנה אם הוא קטן או גודל יש צורך בהגברה, זה משדרג את האירוע בכמה רמות וגם כשאר מדובר באירוע שלא בהכרח מלווה במוזיקה כמו הרצאה או כנס עסקי אנו רואים את ההגברה כחלק מהאירוע.

    המילה הגברה כוללת בתוכה בעצם את כל האביזרים והמוצרים הנדרשים לנו על מנת לקבל תוצאה טובה יותר לפתרונות השמע באירוע, השכרת הגברה לאירועים כוללת: השכרת רמקוליםהשכרת מיקרופונים, השכרת בידוריות, מיקסרים להשכרה ועוד אביזרים שונים ונלווים בנוסף לציוד הגברה להשכרה כמו כבלים, סטנדים/חצובות ועוד…

    רבים מהלקוחות הפונים אלינו בקשר להשכרת הגברה באים אלינו בשאלה ראשונית כמו “כמה עולה לשכור רמקול?” מובן שזו שאלה כללית מאד ולא ניתן לענות עליה מבלי לברר את צרכי הלקוח ולהבין את אופי האירוע.

    אז איך בעצם נדע איזה רמקול או איזה מערכת הגברה אנו צריכים לשכור?

    זה בהחלט פרמטר חשוב מאד על מנת לדאוג לאירוע איכותי לפחות מבחינת השכרת ההגברה.
    חלק מהפרמטרים שצריך לדעת על מנת להתאים הגברה לאירוע הם:

    מה אופי האירוע? באיזה אירוע מדובר? מסיבה? הרצאה? כנס? ערב קריוקי? לאחר שנדע מה אופי האירוע נדע גם איזה רמקולים כדאי יותר להתאים.
    עוד שיקול נוסף בבחירת השכרת הגברה הוא כמה אנשים יהיו באירוע ? והאם האירוע מתקיים בשטח פתוח או במקום סגור? כך נדע מה העוצמה שנצטרך עבור הרמקולים שנשכור. בקיצור, אם אתם לא יודעים בדיוק איזה סוג של הגברה מתאים לכם, איזו עוצמה של רמקולים מתאימים לכם ואיזו כמות, צרו קשר עם איש מקצוע שמבין בעניין שיתן לכם כיוון למה שאתם צריכים.

    עוד דבר שאנשים רבים טועים בו זה חיפוש אחר הרמקול הזול, קורים הרבה מצבים שבהם רואים רמקול שעלות ההשכרה שלו הוא 89 ש”ח לדוגמה לעומת רמקול שעלות ההשכרה שלו היא 180 ש”ח, ורבים לצערנו מעדיפים את הרמקול הזול יותר גם כשהוא לא במאה אחוז מתאים להם, שימו לב! הרבה פעמים אירועים של אנשים נדפקים רק כי הם לקחו את הרמקול הזול, יש להבין שיש הבדלים רבים בין העוצמות השונות של הרמקולים ורמקול שמושכר במחיר של 89 ש”ח מתאים לאירועים קטנים מאד ולא לאירועים גדולים בשטח, לכן יש לחפש את הרמקול שמתאים לכם ביותר גם מבחינת האיכות וגם מבחינת העוצמה ולא להסתכל רק על מחיר.

    לפעמים באירועים שונים אין מי שיעמוד ויתפעל את ציוד ההגברה, אז מה עושים? פתרון פשוט מאד הוא לקחת איש טכני הנקרא גם טכנאי סאונד והוא בעצם יהיה אחראי לכם על ההגברה, הוא ידאג להפעיל את המיקרופון כשצריך, הוא ידאג להגביה ולהנמיך את המוזיקה בזמן המתאים וגם ידאג להרכיב ולפרק ולחבר את כל ההגברה, שכאמור כוללת רמקולים, מיקרופונים, מיקסר ועוד ועוד..

    השכרת ציוד הגברה לאירוע – מה חשוב לדעת לפני?

    בהשכרת הגברה, השכרת רמקולים ועוד, יש המון מותגים, מה זה אומר?

    כמו כשקונים חולצה ויש חולצה איכותית יקרה מאד ממותג מוכר ולעומת זאת ישנה חולצה גם זולה מאד ללא שום מותג והאיכות שלה בהתאם.. כך בדיוק גם בהגברה להשכרה, ישנם רמקולים עם מותגים זולים ואיכות ירודה וישנם גם רמקולים באיכות גבוה ממותגים חזקים וגדולים בשוק, חשוב לנו שתדעו שאנו מחזיקים רק את הרמקולים האיכותיים ביותר מהמותגים הגדולים והאיכותיים בשוק, כל הרמקולים שלנו במצב חדש!! אף רמקול לא מוחזק אצלנו יותר משנה וכנ”ל גם לגבי המיקרופונים והמיקסרים, אנחנו מעיפים את המוצר לפני שהוא מתחיל לצבור בלאי, וכך אתם לקוחותינו נהנים מהציוד האיכותי ביותר, ללא בלאי, ציוד חדיש! וכל זה במחירים הזולים ביותר בארץ, אנחנו פשוט מאמינים שמחיר זול הוא לא הפרמטר היחיד החשוב אלא גם האיכות!

    איך נדע לבחור השכרת ציוד הגברה לפי אופי האירוע?

    ישנם מספר סוגי אירועים, לכל אירוע מתאימה איכות ועוצמת הגברה אחרת.
    נביא לכם מספר דוגמאות לאירועים שונים שבכל אחד מהם יש צורך בציוד הגברה להשכרה טיפה שונה.

    • השכרת ציוד הגברה למסיבת ריקודים:
      כאשר אתם מארגנים אירוע שכולל בתוכו ריקודים כדאי מאד לקחת הגברה איכותית ועוצמתית, מכיוון שברוב הריקודים המוזיקה גבוה ובעלת משמעות רבה אנחנו נצטרך לדאוג לעוצמת הגברה גבוה ועדיף לקחת גם לפחות שני רמקולים על מנת לשמור על היקף מוזיקה שנשמע טוב.
    • השכרת ציוד הגברה לכנס או הרצאה:
      ברוב הכנסים וההרצאות ציוד ההגברה משמש בעיקר לדיבור, זאת אומרת שיש צורך לדאוג בנוסף לרמקול גם למיקרופון, רצוי שזה יהיה מיקרופון אלחוטי להשכרה על מנת שהמרצה או הנואם יוכל להסתובב בחופשיות בלי להיות תלוי בכבל. בנוסף כדאי לדאוג גם לסטנד למיקרופון, כדי שאם המרצה רוצה ידיים חופשיות או שהוא קורא מספר לדוגמה הוא יוכל לעשות את זה בלי בעיה.
      בהרצאות אפשר להסתפק גם ברמקול אחד, תלוי כמובן בכמות המשתתפים, אבל ברוב הכנסים וההרצאות לקהל של עד 100 איש אפשר בהחלט להסתפק ברמקול אחד עוצמתי.
    • השכרת ציוד הגברה למוזיקת רקע:
      אם המטרה העיקרית של ציוד ההגברה להשכרה היא למוזיקת רקע, כדאי להפחית את עוצמת הרמקול ולקחת יותר רמקולים, נסביר מה הכוונה, נניח ובאירוע שלנו יש גינה גדולה שאנחנו רוצים לדאוג שיהיה שם רק מוסיקת רקע שתלווה את האירוע, עדיף לקחת בערך 4 רמקולים “ולפזר” אותם ברחבי הגינה על מנת שיהיה פריסה נכונה ומתאימה לסאונד באירוע, אם ניקח רמקול אחד עוצמתי יצא מצב שבאזור ליד הרמקול יהיה מוזיקה גבוה מידי ברמה שלא יהיה ניתן לדבר ליד הרמקול ולשמוע כמו שצריך וצד השני של המקום המויקה תשמע רחוקה וחלשה מידי, לכן תמיד עדיף במוזיקת רקע לפחות שני רמקולים, תלוי בגודל המקום.

     

    השכרת ציוד הגברה - אליאב

    התמונות באתר להמחשה בלבד. ט.ל.ח​. לקוחות יקרים, ייתכנו עליות מחירים על השכרת ציוד בחלק מהמוצרים ביום העצמאות, פורים ול"ג בעומר, יש להתעדכן אצל נציגי המכירות.
    כל הזכויות שמורות לחברת "קבוצת אליאב - ציוד לאירועים"